09.00 |
Registrering og morgenmad |
---|---|
09.30 |
Velkomst |
09.35 |
Fortælling som branding Hvordan finder man den unikke fortælling om sit byggeri og får det til at skille sig ud? Hvordan opbygger man et brand, der slår igennem og som kan følge projektet fra start til slut? Konkrete eksempler på succesfulde strategier, og den praktiske gennemførelse og vedligeholdelse af brandet såvel eksternt som internt i organisationen. Hvordan kommer brandingen i bygge- og ejendomsbranchen til at udvikle sig i de kommende år, og hvad skal prioriteres? Hvordan kan branding ses på bundlinien? |
10.00 |
Branding via sociale medier Hvordan kan man bruge de sociale medier til bedre branding og markedsføring af sit byggeprojekt? Hvad er kravene til arbejdet med de sociale medier - hvad skal man kunne og hvordan skriver man så det virker? Hvordan får man flere likes, venner, fans og kontakter? Hvad gør man, hvis byggeprojektet får dårlig omtale i de sociale medier? Troubleshooting og krisehåndtering: Hvad har andre virksomheder gjort, når de er kommet i klemme i sociale medier? Hvordan forbereder du dig på at undgå kriser? Hvordan tackler du det, hvis der alligevel opstår problemer? |
10.25 |
Brandingsstrategi Branding over for stakeholders og kunder i de forskellige faser af projektet. Fra midlertig anvendelse til strategier under udvikling af et stort bydelsprojekt. |
10.50 |
Kaffepause |
11.20 |
Mediehåndtering Medierne er en vigtig kanal for branding af byggeprojektet. Storytelling og branding bidrager til en positiv markedsføring af byggeprojektet. Men håndteringen af informationerne skal være omhyggelig for at virke, ellers kan informationsstrømmen være spildt arbejde eller give direkte bagslag. Hvordan kommunikerer og brander man til medier, og hvordan håndterer man kontakten til journalister? |
11.20 |
Borgerinddragelse Hvordan arbejder man med at kommunikere udviklingsprojekter, helhedsplaner og lokalplanlægning ud til brugerne? Hvordan formidler man ofte komplekse bygge- og infrastrukturprojekter ud til forskellige grupper af interessenter, og hvordan kan man vinde almen opbakning til sit byggeprojekt? Dorthe Walther Brogård , Indehaver og Byplanarkitekt MAA, Planværkstedet |
12.10 |
Kommunikationsstrategi for byggeprojekter i Region Hovedstaden Region Hovedstaden har vedtaget en fælles kommunikationsstrategi for større byggeprojekter. Formålet er at give byggeprojekterne en tydelig afsenderidentitet samt at binde projekterne visuelt sammen på tværs af regionen. Kan kommunikationsstrategier ses som et led i brandingen af byggeprojekter, og hvad opnår man ved det? Hvorfor er det nødvendigt at kæde byggerier på tværs af regionen sammen i et fælles brand og hvilken effekt ønsker man hos brugerne? |
12.35 |
Afslutning |
12.40 |
Frokost |
Fra idé til køb af projekter - branding
Program
Baggrund
Et godt brand baner vejen for en successfuld byggeprocess. Det er vigtigt at have beboeres og offentlighedens accept af et planlagt byggeri - det sparer tid, kræfter og ressourcer og et positivt brand hjælper på byggeriets image. Branding og markedsføring er ikke bare et salgsparameter længere, men også langsigtet investering i byggeprojektets overlevelse og success, samtidig med at det undebygger virksomhedens image og overlevelse på markedet.
Virksomhedens ansigt eksternt såvel som internt bliver stadig vigtigere for den fremtidsorienterede virksomhed. I et marked med bevidste boligkøbere, kunder og forbrugere må byggeprojekterne stå skarpt og attraktivt, og det gælder om at skabe troværdighed og klarhed omkring byggeriets værdier og budskab. En bygning – uanset om der er tale om boliger eller erhvervsbyggeri - er i dag en livsstilsmarkør, der fortæller og understøtter historien om, hvem der bebor den.
Branding og markedsføring er således tæt forbundet med succeskriterierne for byggeriet og virksomheden, og det er vigtigt, at virksomhedens intension med byggeriet er tydelig og gennemskuelig.
Inkluderet i prisen
Professionelt arrangement til tiden
Morgenkaffe
Frokost
Konferencemappe
Oplægsmateriale sendes pr. e-mail efterfølgende
Kursusbevis
Afholdes 27. oktober 2022
Klokken 09.00 - 12.40
På:
DOCKENDOCKEN, Færgehavnsvej 35, 2150 Nordhavn
Andre konferencer
Byudvikling på havne - best practice
24. maj 2022
Køge: De store projekter
31. maj 2022
Vejle: De store projekter
1. september 2022
Kalundborg: et vækstcenter for enden af Kattegatforbindelsen
6. september 2022
Vestegnen: De store projekter
6. september 2022
Ferieprojekter, sommerhuse og udvikling af campingpladser
8. september 2022
Ballerup: de store projekter
14. september 2022
Viborg: De store projekter
28. september 2022
Sådan udvikles fredede boliger og erhverv
29. september 2022
Udvikling af nedslidte ejendomme og konvertering til nye formål
4. oktober 2022
Frederiksberg - projekter for 6 milliarder
6. oktober 2022
Udvikling og byggeri af rækkehuse: træ og mursten
11. oktober 2022
Silkeborg: De store projekter
25. oktober 2022
2 trends: Nye andelsboliger og konvertering til lejeboliger
9. november 2022
Milliardbyggeri i Helsingør, Nivå og Whiskybæltet
10. november 2022
Ejendomsmarkedet i inflationstiden
17. november 2022
Jylland: Plejeboliger for 25 milliarder
1. december 2022
Byggeri
Byer
Miljø og teknik
Love og regler
Kontakt
Byens Ejendomv/Docken Drift & Development A/S
Færgehavnsvej 35
2150 Nordhavn
CVR/SE: 41298332
Telefon: 70 702 207 (mellem kl. 9:00 - 16:00)
E-mail: info@byensejendom.dk
LinkedIn: ByensEjendom