09.00 |
Registrering og morgenmad |
---|---|
09.30 |
Velkomst |
09.35 |
Fortælling som branding Hvordan finder man den unikke fortælling om sit byggeri og får det til at skille sig ud? Hvordan opbygger man et brand, der slår igennem og som kan følge projektet fra start til slut? Konkrete eksempler på succesfulde strategier, og den praktiske gennemførelse og vedligeholdelse af brandet såvel eksternt som internt i organisationen. Hvordan kommer brandingen i bygge- og ejendomsbranchen til at udvikle sig i de kommende år, og hvad skal prioriteres? Hvordan kan branding ses på bundlinjen? |
10.00 |
Når skaden er sket: Krisehåndtering Troubleshooting og krisehåndtering: Hvad har andre virksomheder gjort, når de er kommet i klemme i sociale medier? Hvordan tackler du det, hvis der alligevel opstår problemer? |
10.25 |
Markedsføring og udlejning af seniorboliger og bofællesskaber Den rette målgruppe er vigtig for at sikre et langsigtet bæredygtigt bofællesskab, men kan man sikre det rigtige mix af beboere gennem markedsføring og udlejning? Og hvordan har forskellige deltagelsesformer i både processen op til indflytning og i genudlejningen indvirkning på beboergruppen? Kan vi gennem udlejningskriterierne undgå, at alle bliver gamle på samme tid? Deltagelsesformer, udlejningsproces og -kriterier samt markedsføring er alle vigtige instrumenter til at sikre de ønskede målgrupper til fremtidens seniorboliger og –bofællesskaber. Karina Lauridsen , Direktør for kunde- og foreningsudvikling, Boligkontoret Danmark |
10.50 |
Kaffepause |
11.20 |
Borgerinddragelse Hvordan arbejder man med at kommunikere udviklingsprojekter, helhedsplaner og lokalplanlægning ud til brugerne? Hvordan formidler man ofte komplekse bygge- og infrastrukturprojekter ud til forskellige grupper af interessenter, og hvordan kan man vinde almen opbakning til sit byggeprojekt? Dorthe Walther Brogård , Indehaver og Byplanarkitekt MAA, Planværkstedet |
11.45 |
Brandingsstrategi for bygge- og bydelsprojekter Branding over for stakeholders og kunder i de forskellige faser af projektet. Fra midlertidig anvendelse til strategier under- og efter udvikling af et stort bydelsprojekt. |
12.10 |
Kommunikationsstrategi for byggeprojekter i Region Hovedstaden Arbejdet med at udvikle en stærk og sammenhængende bygherreorganisation, hvor branding og kommunikation er helt afgørende elementer. Arbejdet med at skabe en fælles fortælling: ”Vi bygger på omtanke” og hvorfor det er vigtigt. Konkrete indsatser med en koordineret kommunikation via oplæg, opslag på sociale platforme og deltagelse i eksterne netværk og mødefora. Det handler alt sammen om, at være en professionel bygherre, som er en attraktiv samarbejdspartner og ikke mindst en attraktiv arbejdsplads. Center for Ejendomme er Region Hovedstadens bygherre og bygger i disse år for mere end 20 milliarder kr. nye hospitaler og er dermed en af Danmarks største bygherre og har en klar ambition om at være en stærk og synlig bygherre. Ole Kristian Bottheim , Vicedirektør, Center for Ejendomme, Region Hovedstaden |
12.35 |
Afslutning |
12.40 |
Frokost |
Branding - fra idé til køb af byggeprojekter
Program
Baggrund
Et godt brand baner vejen for en successfuld byggeprocess. Det er vigtigt at have beboeres og offentlighedens accept af et planlagt byggeri - det sparer tid, kræfter og ressourcer og et positivt brand hjælper på byggeriets image. Branding og markedsføring er ikke bare et salgsparameter længere, men også langsigtet investering i byggeprojektets overlevelse og success, samtidig med at det undebygger virksomhedens image og overlevelse på markedet.
Virksomhedens ansigt eksternt såvel som internt bliver stadig vigtigere for den fremtidsorienterede virksomhed. I et marked med bevidste boligkøbere, kunder og forbrugere må byggeprojekterne stå skarpt og attraktivt, og det gælder om at skabe troværdighed og klarhed omkring byggeriets værdier og budskab. En bygning – uanset om der er tale om boliger eller erhvervsbyggeri - er i dag en livsstilsmarkør, der fortæller og understøtter historien om, hvem der bebor den.
Branding og markedsføring er således tæt forbundet med succeskriterierne for byggeriet og virksomheden, og det er vigtigt, at virksomhedens intension med byggeriet er tydelig og gennemskuelig.
Inkluderet i prisen
Professionelt arrangement til tiden
Morgenkaffe
Frokost
Konferencemappe
Oplægsmateriale sendes pr. e-mail efterfølgende
Kursusbevis
Afholdes 7. december 2023
Klokken 09.00 - 12.40
På:
DOCKENDOCKEN, Færgehavnsvej 35, 2150 Nordhavn
Deltagere
Boligkontoret Danmark
Karina Lauridsen
Container Living Production ApS
Nadja Udby Sangild
Danica Ejendomme
Ann-Marie Lewis
Signe Finsen
Signe Bendix
Domis K/S
John Skovbjerg
DSB Ejendomsudvikling A/S
Andreas Hougaard
emcon
Sarah van Daalen
Fokus Asset Management A/S
Jakob Veino
Guldborgsund Kommune
Rikke Betak
Jysk Development
Amelliya Rosenberg
Maycon A/S
Anders Mayland
Nood
Alexander Windig Mottlau
Planværkstedet
Dorthe Walther Brogård
Region Hovedstaden
Ole Kristian Bottheim
Andre konferencer
Lejeboliger: Udvikling og salg
6. september 2023
Horsens: De store investeringer
27. september 2023
Sølvkysten på Amager: Nye store projekter
5. oktober 2023
Flade tage
10. oktober 2023
Digitalisering af byggeriet: Nye koncepter
24. oktober 2023
Omdannelse af erhverv til bolig
7. november 2023
Indre København og Strøget - byudvikling og investeringer
14. november 2023
Grøn byudvikling og omdannelse af bydele
21. november 2023
Udvikling af fredede og bevaringsværdige bygninger
29. november 2023
Landbrugsejendomme: investering og omdannelse
30. november 2023
Træbyggeri
5. december 2023
Køge: De store projekter
12. december 2023
Byudvikling på havne - nye projekter og indfaldsvinkler
11. januar 2024
Finans og ejendom
Byggeri
Byer
Miljø og teknik
Kontakt
Byens Ejendomv/Docken Drift & Development A/S
Færgehavnsvej 35
2150 Nordhavn
CVR/SE: 41298332
Telefon: 70 702 207 (mellem kl. 9:00 - 16:00)
E-mail: info@byensejendom.dk
LinkedIn: ByensEjendom