Forskallings- og stilladsleverandøren Peri Danmark har foretaget en omstrukturering med etableringen af en ny Customer Service afdeling. Formålet er at optimere kunderejsen – fra ordren lægges, under projektgennemførelsen og frem til sagen afsluttes. I samme moment har Peri Danmark udpeget Alexander Hansen som chef for den nye afdeling.

Peri har for nyligt åbnet deres nye Customer Service afdeling, som både skal bestride de almindelige kundeserviceforespørgsler fra kunderne, opstart af projekter og samtidig varetage projektstyringen. Indtil for nylig var Peris salgsingeniører kundernes primære kontakt fra salg og opstart til løbende projektledelse og support, men rollerne vil fremadrettet blive fordelt ud på flere medarbejdere.

- Vores nye afdeling skal på den lange bane både tage sig af den almindelige kundeservice, men også hjælpe til med opstarten af nye projekter på byggepladserne samt varetage den løbende projektstyring. Derfor bliver der også tilknyttet forskellige profiler med hver deres ansvarsområder, lyder det fra Peri Danmarks administrerende direktør Henrik Søgård Olsen.

Opgradering og optimering af ejendomme. Konferencen afholdes den 4. oktober 2022.

- Med den nye afdeling får vi fordelt ansvaret ud på flere folk, som skal optimere kunderejsen samt sikre, at vi får udnyttet vores medarbejderes kompetencer bedst muligt. Samtidig vil det frigive mere tid til, at de kan fokusere på deres kerneopgaver. Kunderne er naturligvis nøgleordet i denne sammenhæng. Selvom kunderne er glade og tilfredse, kigger vi altid ind i, hvordan vi som leverandør kan gøre deres arbejde endnu nemmere, uddyber han.

Intern rekruttering til stillingen som Head of Customer Service

Til at lede den nye afdeling har Peri valgt at rekruttere internt, hvor valget er faldet på Alexander Hansen, der har været i Peri Danmark i sammenlagt 8 år. De første 3 år i teknisk afdeling og de seneste 5 år har Alexander selv været ansat som salgsingeniør/projektleder.

- Jeg har lært utroligt meget i de 8 år, jeg har været i Peri Danmark, så da vi blev informeret om, at der skulle etableres en ny afdeling, var jeg ikke i tvivl om, at jobbet som Head of Customer Service, var det perfekte skridt for mig i min karriere, fortæller den nye Head of Customer Service hos Peri Danmark, Alexander Hansen.


Relaterede konferencer

Fremtidens betonbyggeri

Træ - det hotte byggemateriale: JYLLAND

Ny udbudslov KURSUS

Logistik og industri - fart på nye muligheder

Bygningsreglement om etageboligbyggeri KURSUS

Højhusbyggeri: Krav, løsninger og projekter KURSUS

Finansiering af ejendom - markedssituation og tendens

Den ødelæggende fugt i byggeriet - forebyggelse og bekæmpelse

Jylland: Ændring af planloven – strategisk planlægning for bymidter m.v KURSUS

Erhvervsbyggeri i træ: cases og banebrydende projekter