Teleselskabet 3 er i fuld gang med at udvide forretningen med flere 3Butikker rundt omkring i landet. Udvidelsen starter med 2 nye 3Butikker i henholdsvis HerningCentret og Næstved Storcenter, der begge bliver premieren på 3Butikkernes nye butiksdesign.

Teleselskabet 3 vil i 2017 åbne flere butikker og være fysisk tilgængelig i de områder, hvor der lige nu er langt til nærmeste 3Butik. Som første skridt på vejen om at komme tættere på flere kunder, kommer der allerede i efteråret 2016 nye butikker i Herning og i Næstved. Til åbningen af begge butikker lancerer 3 samtidig et spritnyt og mere oplevelsesorienteret butiksdesign med markant mere fokus på tilbehør til mobilen.

- Med åbningen af flere butikker kommer vi tættere på kunderne, så de uden at skulle køre for langt kan besøge en 3Butik og få ansigt-til-ansigt service. Interessen for smartphones, gadgets og mobiltilbehør stiger år for år, og vores egne kunder elsker at være først med de sidste nye mobiler og tilbehør. Derfor er det vigtigt for os som teleselskab at tilpasse os vores kunders behov og at gå forrest sammen med dem, siger 3’s direktør for privatkundemarkedet, David Elsass.

NB! Butiksmarkedets udvikling 2017-2027. Konferencen afholdes d. 25. april 2017.

3 har tidligere været repræsenteret i en række byer via sit samarbejde med Fona, og ønsker altså nu at vende tilbage til nogle af de områder, hvor Fona i sin tid lå.

Fremtidens 3Butikker er opdelt i zoner med blandt andet loungeområde, zoner til de enkelte brands og flere mindre betjeningsstationer, så personalet kan betjene kunderne i fred og ro trods travlhed i butikken.

- Det nye butiksdesign beror på konceptet om oplevelser, interaktion og funktionalitet. Det er optimale rammer for kunderne, der i højere grad vil få oplevelsen af et stort udvalg af produkter og tilbehør, samtidig med en personlig og nærværende betjening, siger David Elsass.

Det nye butiksdesign byder på store forandringer i selve indretningen og markant mere fokus på mobiltilbehør. Kunderne kan gå på opdagelse langs butikkernes vægge og fx lytte til musik via Deezer på en tablet med høretelefoner, der alle er services og produkter, som er til salg i butikkerne.


Relaterede konferencer

Jylland: Ændring af planloven – strategisk planlægning for bymidter m.v KURSUS

Sikre entreprenørkontrakter: Håndtering af ekstrakrav KURSUS

Aarhus under udvikling - fokus på de store projekter

Finansiering af ejendom - markedssituation og tendens

Træ - det hotte byggemateriale: JYLLAND

Boligudvikling i Jylland

Boligbyggeri i træ: cases og banebrydende projekter

Bygningsreglement om etageboligbyggeri KURSUS

Certificeringsordninger - udbredelse og betydning

Servitutter og lokalplaner KURSUS