Bureauet har særlig fokus på historiefortælling, datadrevet salg og kundedialog, som Covid-19 de seneste måneder har understreget behovet for.

Ejendomsbranchens nye strategiske brandingbureau nood. opkøber dbyk og ansætter Katrin Mortensen som kreativ chef.

Katrin Mortensen har som Art Director over de seneste 20 år udarbejdet kreativt grafisk salgsmateriale, kampagner og hjemmesider til over 100 ejendomsprojekter for projektudviklere og ejendomsmæglere som ELF Development, FB Gruppen, MT Højgaard, STAD Projekt, Lokalbolig Projekt, Gefion Group, PFA Pension, Kuben Management, PBU, Newsec og Home projektsalg.

- Det er et vigtigt skridt at få Katrin og hendes team med om bord i nood., så vi endnu mere specialiseret kan hjælpe kunderne med deres ejendomsprojekter og stå stærkt hele vejen fra strategi til afsætning, siger Alexander Windig Mottlau, administrerende direktør i nood.

Albertslund - Milliardprojekter - 17.000 nye borgere. Konferencen afholdes den 12. november 2020.

- Sammen kan vi hjælpe kunderne med en helstøbt indsats fra strategi, idéudvikling og kampagnemateriale til eksekvering på alle platforme. Vi går grundigt ind i detaljerne og skaber værdi for projektet i kraft af vores konkrete erfaring fra henholdsvis bolig-, udviklings-, reklame- og softwarebranchen, tilføjer Katrin Mortensen.

Alexander Windig Mottlau har selv de seneste år haft ansvar for at markedsføre og afsætte 200 boliger på Amager Strand og knap 1.000 boliger på Enghave Brygge. Her skubbede han flere gange til den digitale udvikling og beviste, at markedsføring og afsætning af boliger skal ske langt mere datadrevet og digitalt end tidligere. Det er blandt andet denne erfaring og ildsjæl han tager med i det nye bureau.

nood. blev startet i april af Alexander Windig Mottlau og Claus Mathorne. Teamet er i dag på 8 kreative folk, og nood. flytter ind i nyt kontor i Toldbodgade den 1. september 2020. Alexander Windig Mottlau er administrerende direktør og uddannet ejendomsmægler, men har de seneste 10 år arbejdet med marketing, branding, konceptudvikling, kommunikation og salgsstrategi i ejendomsbranchen.


Relaterede konferencer

Finansiering af ejendom - markedssituation og tendens

Servitutter og lokalplaner KURSUS

Den ødelæggende fugt i byggeriet - forebyggelse og bekæmpelse

Aarhus under udvikling - fokus på de store projekter

Højhusbyggeri: Krav, løsninger og projekter KURSUS

Jylland: Ændring af planloven – strategisk planlægning for bymidter m.v KURSUS

Boligudvikling i Jylland

Bygningsreglement om etageboligbyggeri KURSUS

Stormflodssikring af by- og landområder

Køge: det store byggeboom frem til 2032