Morten Juul Hansen kommer fra DEAS, mens Camilla Olkjær har været selvstændig konsulent for blandt andet advokatkontorer og ejendomsadministratorer.

Morten Juul Hansen og Camilla Olkjær er per henholdsvis 1. februar og 1. marts 2020 tiltrådt som Customer Relation Managers i Newsec Property Asset Management.

Morten Juul Hansen har hos DEAS været ansat som Property Manager siden 2011. Han har en solid erfaring med ejendomsadministration og kundekontakt, og lægger i sit skifte til den nordiske ejendomsforvalter især vægt på muligheden for at indtage en ny rolle i branchen.

- Jeg har længe gået med tanken om et ”sporskifte” i samme branche. Derfor var jeg ikke et sekund i tvivl om, at jeg skulle slå til, da denne mulighed bød sig til. Skiftet fra ejendomsadministrator til Customer Relation Manager er en god mulighed for at udvikle mig fagligt. Jeg glæder mig utrolig meget til de nye udfordringer, og til at kunne bidrage med mine erfaringer og viden inden for ejendomsadministration og kundekontakt, fortæller Morten Juul Hansen.

Camila Olkjær har, ligesom Morten Juul Hansen, en solid baggrund og erfaring inden for ejendomsbranchen. Hun har igennem 18 år arbejdet inden for mæglervirksomhed, advokatvirksomhed, administrationshuse og ejendomsselskaber, og har dermed et solidt kendskab til ejendomsmarkedet.

Finansiering af ejendomsprojekter. Kurset afholdes den 19. maj 2021.

- Jeg går rundt med sommerfugle i maven, og glæder mig til, at det snart bliver 1. marts 2021, hvor jeg bliver en del af Newsec. Jeg ser frem til at videreudvikle mine kompetencer yderligere i min nye rolle som CRM i Newsec og til at blive en del af et full service property house, hvor alt inden for ejendomsadministration og rådgivning er samlet under et tag. Endeligt ser jeg også frem til at styrke og videreudvikle både nuværende kunderelationer og fremtidige kunderelationer, fortæller Camilla Olkjær

De 2 nye profiler bliver en del af det eksisterende CRM-team i Newsec, der fungerer som en strategisk samarbejdspartner for Newsecs kunder. Det gælder såvel i forhold til de klassiske administrationsydelse som på nye områder, der er vigtige for kunderne inden for f.eks. automatisering, bæredygtighed og lejertilfredshed.

Siden den 1. juli 2020 har Michéle Krarup stået i spidsen for CRM-teamet, hvor hun forinden kom fra en stilling i Newsecs investeringsafdeling som administrationschef. I forbindelse med rekrutteringen fortæller hun, hvad hun særligt lagde vægt på i forbindelse med ansættelsen af de 2 nye medarbejdere til sit team.

- Det har været vigtigt for både mig og teamet, at de nye profiler, kom med et dybtgående kendskab til det vi i Newsec kan tilbyde og levere til kunderne, og som forstår ejendomsmarkedet. Det giver de bedste forudsætninger for både at forstå og rådgive vores kunder bedst muligt, fortæller Michéle Krarup, Head of Sales & Customer Relations Management.


Relaterede konferencer

Finansiering af ejendom - markedssituation og tendens

Erhvervsbyggeri i træ: cases og banebrydende projekter

Den nye Planlov KURSUS

Højhusbyggeri: Krav, løsninger og projekter KURSUS

Køge: det store byggeboom frem til 2032

Servitutter og lokalplaner KURSUS

Køb og salg af ejendom - Due Diligence KURSUS

Træ - det hotte byggemateriale: JYLLAND

Sikre entreprenørkontrakter: Håndtering af ekstrakrav KURSUS

Certificeringsordninger - udbredelse og betydning