Hvordan brander man et byggeprojekt? Hør mere på konferencen "Fra idé til køb af projekter - branding" den 25. april 2022.

Hvordan finder man den unikke fortælling om sit byggeri og får det til at skille sig ud? Hvordan opbygger man et brand, der slår igennem og som kan følge projektet fra start til slut?

Hvordan kommer brandingen i bygge- og ejendomsbranchen til at udvikle sig i de kommende år, og hvad skal prioriteres? Hvordan kan branding ses på bundlinjen?

Hør mere på konferencen Fra idé til køb af projekter - branding den 25. april 2022, hvor Alexander Windig Mottlau, indehaver af og administrerende direktør fra Nood, er blandt oplægsholderne.

Læs hele programmet for konferencen her, og tilmeld dig her.


Relaterede konferencer

Esbjerg: Byudvikling for 20 mia. kr.

Den nye Planlov KURSUS

Køge: det store byggeboom frem til 2032

Hvordan vi får mere liv i bykernerne

Logistik og industri - fart på nye muligheder

De nye brandkrav, brandcertificering - planlægning og løsninger. KURSUS

Servitutter og lokalplaner KURSUS

Certificeringsordninger - udbredelse og betydning

Fremtidens betonbyggeri

Aarhus under udvikling - fokus på de store projekter