09.00 |
Registrering og morgenmad |
---|---|
09.30 |
Velkomst |
09.35 |
Fortælling som branding Hvordan finder man den unikke fortælling om sit byggeri og får det til at skille sig ud? Hvordan opbygger man et brand, der slår igennem og som kan følge projektet fra start til slut? Konkrete eksempler på succesfulde strategier, og den praktiske gennemførelse og vedligeholdelse af brandet såvel eksternt som internt i organisationen. Hvordan kommer brandingen i bygge- og ejendomsbranchen til at udvikle sig i de kommende år, og hvad skal prioriteres? Hvordan kan branding ses på bundlinjen? |
10.00 |
Branding via sociale medier Hvordan kan man bruge de sociale medier til bedre branding og markedsføring af sit byggeprojekt? Hvad er kravene til arbejdet med de sociale medier - hvad skal man kunne og hvordan skriver man så det virker? Hvordan får man flere likes, venner, fans og kontakter? Hvad gør man, hvis byggeprojektet får dårlig omtale i de sociale medier? Hvordan forbereder du dig på at undgå kriser? |
10.25 |
Brandingsstrategi for bygge- og bydelsprojekter Branding over for stakeholders og kunder i de forskellige faser af projektet. Fra midlertidig anvendelse til strategier under udvikling af et stort bydelsprojekt. |
10.50 |
Kaffepause |
11.20 |
Mediehåndtering Medierne er en vigtig kanal for branding af byggeprojektet. Storytelling og branding bidrager til en positiv markedsføring af byggeprojektet. Men håndteringen af informationerne skal være omhyggelig for at virke, ellers kan informationsstrømmen være spildt arbejde eller give direkte bagslag. Hvordan kommunikerer og brander man til medier, og hvordan håndterer man kontakten til journalister? |
11.20 |
Borgerinddragelse Hvordan arbejder man med at kommunikere udviklingsprojekter, helhedsplaner og lokalplanlægning ud til brugerne? Hvordan formidler man ofte komplekse bygge- og infrastrukturprojekter ud til forskellige grupper af interessenter, og hvordan kan man vinde almen opbakning til sit byggeprojekt? Dorthe Walther Brogård , Indehaver og Byplanarkitekt MAA, Planværkstedet |
12.10 |
Kommunikationsstrategi for byggeprojekter i Region Hovedstaden Arbejdet med at udvikle en stærk og sammenhængende bygherreorganisation, hvor branding og kommunikation er helt afgørende elementer. Arbejdet med at skabe en fælles fortælling: ”Vi bygger på omtanke” og hvorfor det er vigtigt. Konkrete indsatser med en koordineret kommunikation via oplæg, opslag på sociale platforme og deltagelse i eksterne netværk og mødefora. Det handler alt sammen om, at være en professionel bygherre, som er en attraktiv samarbejdspartner og ikke mindst en attraktiv arbejdsplads. Center for Ejendomme er Region Hovedstadens bygherre og bygger i disse år for mere end 20 milliarder kr. nye hospitaler og er dermed en af Danmarks største bygherre og har en klar ambition om at være en stærk og synlig bygherre. Ole Kristian Bottheim , Vicedirektør, Center for Ejendomme, Region Hovedstaden |
12.35 |
Afslutning |
12.40 |
Frokost |
Branding - fra idé til køb af byggeprojekter
Program
Baggrund
Et godt brand baner vejen for en successfuld byggeprocess. Det er vigtigt at have beboeres og offentlighedens accept af et planlagt byggeri - det sparer tid, kræfter og ressourcer og et positivt brand hjælper på byggeriets image. Branding og markedsføring er ikke bare et salgsparameter længere, men også langsigtet investering i byggeprojektets overlevelse og success, samtidig med at det undebygger virksomhedens image og overlevelse på markedet.
Virksomhedens ansigt eksternt såvel som internt bliver stadig vigtigere for den fremtidsorienterede virksomhed. I et marked med bevidste boligkøbere, kunder og forbrugere må byggeprojekterne stå skarpt og attraktivt, og det gælder om at skabe troværdighed og klarhed omkring byggeriets værdier og budskab. En bygning – uanset om der er tale om boliger eller erhvervsbyggeri - er i dag en livsstilsmarkør, der fortæller og understøtter historien om, hvem der bebor den.
Branding og markedsføring er således tæt forbundet med succeskriterierne for byggeriet og virksomheden, og det er vigtigt, at virksomhedens intension med byggeriet er tydelig og gennemskuelig.
Inkluderet i prisen
Professionelt arrangement til tiden
Morgenkaffe
Frokost
Konferencemappe
Oplægsmateriale sendes pr. e-mail efterfølgende
Kursusbevis
Afholdes 25. april 2023
Klokken 09.00 - 12.40
På:
DOCKENDOCKEN, Færgehavnsvej 35, 2150 Nordhavn
Deltagere
Container Living Production ApS
Nadja Udby Sangild
Danica Ejendomme
Ann-Marie Lewis
Signe Finsen
Guldborgsund Kommune
Rikke Betak
Jysk Development
Amelliya Rosenberg
Nood
Alexander Windig Mottlau
Planværkstedet
Dorthe Walther Brogård
Region Hovedstaden
Ole Kristian Bottheim
Andre konferencer
Opgradering og optimering af ejendomme
7. marts 2023
Sydhavn: De store projekter
8. marts 2023
Vejle: De store investeringer
23. marts 2023
Befolkningsudvikling og ejendomsmarkedet
28. marts 2023
Microliving - tiny houses, nyeste trends
30. marts 2023
Indre København og Strøget - byudvikling og investeringer
18. april 2023
Odenses kommende investeringer
19. april 2023
Aalborg investerer i byudvikling
27. april 2023
Hillerød - projekter og byggeri til 2030
3. maj 2023
Investeringer for 25 milliarder i plejeboliger
10. maj 2023
Parkeringsløsninger
25. maj 2023
Genopbygning af Ukraine
6. juni 2023
Miljø og teknik
Love og regler
Byggeri
Finans og ejendom
Kontakt
Byens Ejendomv/Docken Drift & Development A/S
Færgehavnsvej 35
2150 Nordhavn
CVR/SE: 41298332
Telefon: 70 702 207 (mellem kl. 9:00 - 16:00)
E-mail: info@byensejendom.dk
LinkedIn: ByensEjendom