Fynske Milling Hotels kom ud af 2017 med et resultat på 17,5 millioner kr. mod 13,6 millioner kr. året før. Antallet af gæster på kædens 7 hoteller voksede med 30 procent.

Selv om ejerne Jan og Dorte Milling købte 2 yderligere hoteller i 2015 og 2016 og igennem det seneste år har investeret 20 millioner kr. i en ny konferencebygning ved Hotel Park i Middelfart, kom hotelkæden ud af 2017 med vækst på bundlinien. Det skriver Fyens Stiftstidende.

- Kort fortalt er vi blevet meget bedre til styre vores forretning. Vi har de rigtige medarbejdere, som er gode til at hente nye kunder ind, og så er vi tro mod vores koncept og os selv. Vi forsøger ikke at være noget, vi ikke er, ved at snobbe opad, siger Jan Milling til avisen.

NB! Odense - de store projekter. Konferencen afholdes d. 21. marts 2018.

Milling Hotels omfatter Hotel Ansgar, Hotel Plaza og Hotel Windsor i Odense samt Hotel Gestus i Aalborg, Hotel Saxildhus i Kolding, Hotel Park i Middelfart og Hotel Søpark i Maribo. De 7 hoteller er kendetegnede ved at være ældre byhoteller i klassiske bygninger.

I dag benytter 155.000 gæster om året et af de 7 hoteller i kæden, som har en ambition om at være landsdækkende og til stede på 10 adresser i 2020. Kæden kigger derfor særligt mod Aarhus og København.


Relaterede konferencer

Bygningsreglement om etageboligbyggeri KURSUS

Hvordan vi får mere liv i bykernerne

Fremtidens betonbyggeri

Aarhus under udvikling - fokus på de store projekter

Køge: det store byggeboom frem til 2032

Logistik og industri - fart på nye muligheder

Certificeringsordninger - udbredelse og betydning

De nye brandkrav, brandcertificering - planlægning og løsninger. KURSUS

Den ødelæggende fugt i byggeriet - forebyggelse og bekæmpelse

Køb og salg af ejendom - Due Diligence KURSUS