Ny marketingarbejdet hos lejeboligplatformen BoligPortal kom til virksomheden for 3 år siden.

Peter Vestergaard Kristensen skal fremover stå i spidsen for marketingarbejdet hos lejeboligplatformen BoligPortal.

Han kom til virksomheden i 2019 og steg siden i graderne til Head of Digital Marketing i 2020 og nu til marketingchef (CMO) med det øverste ansvar for marketingafdelingen og 10 medarbejdere under sig.

Tiny Houses: Ny megatrend. Konferencen afholdes den 30. marts 2023.

- Jeg overtager en marketingafdeling i topform, men vi ser potentiale for at nå ud til endnu flere. Det gælder både boligsøgende danskere og udlejere, som vi de seneste år har målrettet en lang række nye produkter til såsom vores digitale lejekontrakter og flyttesyn. Vi bringer stor værdi til begge målgrupper, og jo flere der benytter sig af vores services, desto bedre datagrundlag har vi at give tilbage til udlejerne og ejendomsbranchen. Marketing er en af nøglerne til det, siger Peter Vestergaard Kristensen.

Tidligere har Peter Vestergaard Kristensen arbejdet som rådgiver hos Web2Media. Derudover har han en fortid hos både Ebay, Bilbasen og Cult i forskellige stillinger inden for marketing.

Han er uddannet Cand.merc. i Marketing fra Aarhus Universitet.


Relaterede konferencer

Aarhus under udvikling - fokus på de store projekter

Bygningsreglement om etageboligbyggeri KURSUS

Stormflodssikring af by- og landområder

Aalborgs massive udviklingsprojekter

Esbjerg: Byudvikling for 20 mia. kr.

Hvordan vi får mere liv i bykernerne

Køb og salg af ejendom - Due Diligence KURSUS

Den ødelæggende fugt i byggeriet - forebyggelse og bekæmpelse

Plejeboliger for 25 milliarder kr.

Sikre entreprenørkontrakter: Håndtering af ekstrakrav KURSUS