Apcoa Parking vil med en ny vækststrategi udfordre parkeringsmarkedet og samtidig skabe merværdi for parkanter i Danmark. Det nye samarbejde med BroBizz giver herudover Apcoa Parkings kunder mulighed for at opnå økonomiske fordele i forbindelse med deres parkering, og er det første i rækken af partnerskaber, der skal gøre det endnu mere attraktivt at være kunde hos dem.

Et nyt strategisk partnerskab med BroBizz betyder, at privatkunder hos Apcoa Parking kan parkere bilen nemt og hurtigt og samtidig spare 5 procent, hvis de har en BroBizz- eller PayByPlate-aftale.

Apcoa Parking er en af Danmarks største udbydere af parkeringspladser med parkeringspladser og parkeringshuse rundt i hele landet. Selskabets vision er at blive markedsledende inden for parkeringsservice og de teknologiske løsninger, branchen tilbyder. Derfor har de nu igangsat en digital vækststrategi, som skal udfordre parkeringsbranchen på lavere priser og flere tilbud til kunderne via partnerskaber.

- Vi ser BroBizz A/S som en meget spændende partner i den strategi, vi har lagt for udvikling af vores forretning. Vi ønsker at være i front, når det kommer til at tilbyde kunderne de bedste parkeringsløsninger. Det kræver, at vi tilknytter nye partnere, der kan være med til at forbedre parkeringsoplevelsen og samtidig give brugere af vores app, Apcoa Flow, en mulighed for ekstra rabat, når de parkerer i et af vores parkeringsanlæg, siger Michael Christensen, administrerende direktør i Apcoa Parking Danmark.

NB! Parkering - projekter, byg og investeringer. Konferencen afholdes d. 10. april 2019.

Parkeringsløsningen er samlet i Apcoa Flow-app. Her kan kunderne betale med BroBizz- eller PayByPlate-aftale i app’en og få 5 procent rabat på alle Apcoa Parking’s pladser. Alle parkeringsbetalinger samles hos BroBizz på samme aftale som bruges til broer og færger.

I BroBizz er det nye partnerskab et klart strategisk træk for forretningen, der skal sikre den digitale brugerrejse og udbrede flere nye spændende tiltag til kunderne.

- Vi er glade for, at vi nu kan tilbyde vores kunder parkering rundt i hele landet. Parkering ligger meget naturligt i forlængelser af vores eksisterende tilbud til bilister, og kigger vi på kundernes adfærd og behov, så er der udsigt til, at vi sætter farten op for flere partnerskaber, fortæller Kasper Ørtvig, kommerciel direktør i BroBizz.

I dag har BroBizz 830.000 kunde-aftaler og mere end 1 million BroBizz-enheder i brug. Apcoa Parking er en af Danmarks største udbydere af parkeringspladser med parkeringspladser og parkeringshuse 200 steder rundt i landet.


Relaterede konferencer

Esbjerg: Byudvikling for 20 mia. kr.

Ungdomsboliger på et modent marked

Sikre entreprenørkontrakter: Håndtering af ekstrakrav KURSUS

Fremtidens betonbyggeri

Den nye Planlov KURSUS

Boligudvikling i Jylland

Højhusbyggeri: Krav, løsninger og projekter KURSUS

Boligudvikling i København frem til 2030

De nye brandkrav, brandcertificering - planlægning og løsninger. KURSUS

Køge: det store byggeboom frem til 2032