LEA Ejendomspartners hovedaktivitet er ejendomsadministration samt drift og vedligeholdelse af ejendomme med administration af investerings- og udlejningsejendomme, andelsboliger og ejerforeninger og tilbyder også rådgivning om renoveringsprojekter og lejeoptimering.
- Vi er tilfredse med årsregnskabet og følger den planlagte udvikling. Nettoomsætningen var på 46,84 millioner kr. i 2022 mod 44,62 millioner kr. i 2021, og det ordinære resultat efter skat var 2,44 millioner kr. mod 0,64 millioner kr. i 2021. Vi har som en del af en langsigtet strategi arbejdet med at udvikle og styrke en række funktioner og områder betragteligt. Vi flyttede i 2021 fra Herlev til Bremerholm 31 i København K som et centralt led i en vækststrategi og komme endnu tættere på EDC Poul Erik Bech-koncernen og knytte os endnu tættere til koncernens værdikæde, siger Lars Ismiris, administrerende direktør i LEA Ejendomspartner.
Lejeboliger: Udvikling og salg
- Vi har et rigtig godt fundament, og det er kun forstærket af, at vi kan trække på mange forskellige kompetencer, hvor vi nu sidder tættere på mere end 100 medarbejdere, heriblandt erhvervsmæglere, valuarer og specialister, hvilket har styrket os. Vi forsætter den planlagte udvikling og fokuserer på at uddanne nye administratorer og uddanner nye medarbejdere, herunder særligt praktikanter, som vi har i alle vores afdelinger. Vi ansætter typisk alle praktikanter efterfølgende, så vi tager ansvar for en af de store udfordringer i branchen - nemlig at uddanne kvalificerede medarbejdere, siger han.
Udover København har LEA Ejendomspartner også kontorer i Kolding, Odense og Næstved med mere end 60 medarbejdere.
- Vi forventer en fortsat positiv, organisk vækst i LEA Ejendomspartner i 2023. Det skal både ske ved at udvide samarbejdet med eksisterende kunder og etablere nye kundeforhold. Herudover arbejder vi videre med at styrke vores position gennem evt. fusioner med andre ejendomsadministrationsvirksomheder. Vi arbejder med at opgradere vores specialistfunktioner. På baggrund af vores fortsatte udvikling, forventer vi et positivt resultat for 2023, og vi forventer en virksomhed, hvor vi yderligere bliver styrket på kundeservice, kvalitet og effektivitet, slutter Lars Ismiris.