En af nordens største ejendomsforvaltere opruster på marketing med headhuntingen af Maria Rossen til en nyoprettet stilling som Marketing Manager.
Ejendomsbranchen er under stor forandring og drives af nye dagsordener som biodiversitet, grøn omstilling og kunstig intelligens. Derfor investerer DEAS nu yderligere i markedsføringen ved at hente profilen Maria Rossen fra Dagbladet Børsen til en nyoprettet stilling som Marketing Manager.
- Bæredygtighed, AI og digitalisering er stærke tendenser i dansk erhvervsliv lige nu, og det giver enorme muligheder for ejendomsbranchen. Men når forretningen flytter sig så hurtigt, stiller det samtidig store krav til marketingstrategien, og at vi formår at aktivere kernefortællingen digitalt, så DEAS’ brand styrker sin position i markedet på tværs af Norden. Den opgave glæder jeg mig til at løfte sammen med det dygtige hold af eksperter og rådgivere hos DEAS, siger Maria Rossen, Marketing Manager, DEAS.
Grøn byudvikling og omdannelse af bydele. Konferencen afholdes den 21. november 2023.
Maria Rossen har i mere end 10 år høstet erfaring fra nogle af medie- og bureaubranchens største koncerner. Herunder blandt andet broadcasterne Viaplay Group og Warner Bros. Discovery, hvor hun har arbejdet målrettet med digital markedsføring og content marketing. De seneste 4 år har hun ledet Dagbladet Børsens in-house kreative bureau, der specialiserer sig i native advertising til nogle af de største danske og internationale brands.
- Ansættelsen af Maria er et scoop. Siden jeg lærte hende at kende for snart syv år siden, har hun altid haft en særlig energi over sig. Hun har evne til at oversætte komplekse forretningsmål til skræddersyet, engagerende og troværdig markedsføring. Derudover kommer hun med en værdifuld indsigt i de væsentligste agendaer i dansk erhvervsliv og ved, had der rører sig blandt investorer og i ejendomsbranchen netop nu. Vi er heldige, at hun er ombord, siger Camille Berner, Group Vice President, Marketing & Communications, DEAS.