I takt med at BWH Hotel Groups hotelportefølje vokser i Danmark, tilføres der nu yderligere ressourcer for at styrke organisationen.
I forbindelse med udviklingen af det nye brand Aiden og alliancen med Small Danish Hotels vokser BWH Hotel Group og udvider sine aktiviteter i Danmark. For at styrke organisationen tilføjes nu 2 vigtige stillinger til det danske team.
Lone Nissen tiltræder stillingen som Engagement Manager Denmark den 1. marts 2023. Hun skal i første omgang fokusere på integrationen af nye hoteller, der skal indgå i alliancen med Small Danish Hotels, og derudover føre en løbende dialog med alle medlemmer i BWH Hotel Group Denmark. Hun kommer senest fra Best Western Plus Hotel Eyde.
Ferieprojekter: Investeringer og luksusbyggeri vokser markant. Konferencen afholdes den 21. marts 2023.
Tidligere på året blev Anita Olsen også budt velkommen som ny Webmaster og Content Manager i det danske team. Hun skal arbejde med den nye danske hjemmeside og på Marketing Center og har en solid erfaring fra rejsebranchen.
- BWH Hotel Group foretager store investeringer på det danske marked, hvilket kræver flere gode medarbejdere. Både Lone og Anita har en meget værdifuld erfaring fra tidligere stillinger, og vi er overbeviste om, at de vil bidrage med ekspertise, drive og kreativitet, siger Andreas Gottlieb, Chief Growth Officer, BWH Hotel Group.
Med udviklingen af det nye brand Aiden vil BWH Hotel Group åbne 30 hoteller i Skandinavien inden for de næste 5 år, og Aiden by Best Western Herning bliver det første. Gennem alliancen med Small Danish Hotels udvider hotelkoncernen sit danske tilbud og vil have omkring 50 medlemshoteller inden årets udgang.